vrijdag 5 april 2013

Alweer post!

Gisteren ontving ik alweer erg leuke post!! Bij Janina van het blog elke dag zaterdag zag ik van die mooie buttons op haar creaties en vroeg haar toen hoe ze die maakt. Ze mail de me dat ze daar een speciale machine voor heeft, ik wist niet eens dat die bestaan...

Ze stuurde me 12 (!!) heel erg mooie buttons toe, waarvan de bovenste 2 meteen al werden ingenomen door mijn meiden!! Ik heb hier een beetje een saaie tas, dus die ga ik nu pimpen met deze buttons!!!



Dank je wel Janina!!!

Gelukkig valt het met Annelieke aardig mee, heeft ze nu vooral nog wat last van keelpijn. Toch vandaag lekker thuis gehouden, volgende week hebben ze een week vakantie, dus een extra dagje thuis is dan ook niet zo erg...

Ook ga ik maar weer beginnen met het voorbereiden van onze reis terug naar NL. Op 1 juli verlopen de visa van ons, de terugreis staat gepland voor 28 juni. Maar omdat ik de katten graag mee wil nemen naar NL en we hier het huis weer schoon moeten achterlaten, is het niet praktisch om hier tot de laatste dag te blijven. Daarbij gaan we waarschijnlijk ook spullen verschepen naar NL, dus is het huis dan al aardig leeg... Kans is dus groot dat ik met de meiden en de katten een paar dagen tot een week eerder terug ga, zodat manlief hier de boel in goede orde kan achterlaten. 

Nu dus aan het bedenken wat er wel en niet meegaat naar NL.... In ieder geval wel al mijn hobby spullen!!! Betekent alleen wel dat ik de eerste weken geen hobbyspulletjes heb in NL... Maar dat zien we dan wel weer!!!

15 opmerkingen:

  1. Je bent maar verwend... Blij dat je weer terug gaat?? Hoe lang nu weggeweest?? Beterschap voor je meissie!
    Mijn give away voor je is eindelijk op de bus, duurde ff ivm mijn ongemakken... Hopelijk komen ze vlot aan!! Fijn weekend...

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post en een spannende tijd ga je tegemoet, wat neem je mee wat laat je daar, ,succes ermee, keuzes maken het moeilijkste wat er is
    Leuk die buttons, en moeders staan ook alles gelijk af aan hun kinders, heel herkenbaar
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel even leuk nieuws, weer terug naar Nederland en juni dat is het zo!!!
    Tja alleen dat uitzoeken phoe praat me er niet over, je spaart ook zoveel op tenminste als ik mezelf na ga.
    En wat een leuke buttons daar gaan de meiden zeker blij mee zijn.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat uitzoeken heb ik ook nog niet zo heel veel zin in... Ik probeer bij jou een berichtje achter te laten op je blog, maar het lukt maar niet iets te plaatsen. Misschien heb je nu 2 berichten in je spam zitten... :-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke buttons zeg!
    En, terug naar NL?
    Voorgoed? Of stel ik nu een heel domme vraag? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Domme vragen bestaan niet! Zoals het nu lijkt wel, maar zeg nooit nooit... Ik vind de omgeving hier prachtig, maar mis de familie en vrienden wel. Het was ook de bedoeling dat we hier voor ongeveer een jaar zouden zijn, met een mogelijkheid op een verlenging van hooguit een jaar.

      Verwijderen
  5. Succes en sterkte met alle voorbereidingen voor de terugreis. En ach.... die 5 weken kom je echt wel door als je zo af en toe even bij de Ac.tion langsgaat!
    Lief van Janina om je een setje buttons toe te sturen, wat is blogland toch geweldig he?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig zijn er meerdere Action-winkels in Leeuwarden ;-)

      Verwijderen
  6. Die zien er inderdaad echt heel leuk uit! En succes met alles regelen voor de terugkeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke buttons heb je gekregen. En succes met verhuizen!! Oja je pakket gaat maandag op de bus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke buttons. En wat een klus, om alles te regelen rondom jullie verhuizing terug...
    Succes.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend gave buttons heb je gekregen zeg! Ik wil ook zo'n machine ;)
    En wat stoer zijn jullie om zo voor een langere tijd alles hier in nl achter te laten. Succes alvast met alle voorbereidingen, de tijd vliegt!
    Leuk trouwens dat je mij bent gaan volgen :)

    Groetjes, Anne
    steenworp.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke buttons. Niet gek dat je dochters er al een stel hebben geconfisceerd. Succes met uitzoeken, dat zal wel een heel werk zijn. Het zou mij veel moeite kosten, denk ik.

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!