woensdag 3 april 2013

Post voor mijn moeder en post voor mij!!

Laatst schreef ik al een stukje over mijn moeder en de operatie die ze moest ondergaan. De operatie is gelukkig goed gegaan, inmiddels is ze weer thuis en moet ze daar verder herstellen. Ze is nog steeds erg duizelig en moet zich nog overal aan vast houden als ze door de kamer loopt, het heeft dus duidelijk nog wel even tijd nodig voordat ze weer alles gewoon en zelf kan!! 

Terwijl ze nog in het ziekenhuis lag, deed ik mee aan de give away van Haakjuffie en was ik 1 van de winnaars!!! Bij de give away moest je aangeven wie er volgens jou wel een geluksvogeltje verdiende, daarbij had ik dus mijn moeder genoemd. Haakjuffie stuurde het vogeltje rechtstreeks naar mijn moeder en gisteren ontving mijn moeder het vogeltje (ze was helemaal verbaasd!) en vind het vogeltje heel erg leuk!! Dus namens mijn moeder en mij heel erg bedankt Haakjuffie!!!




Wist je trouwens dat Haakjuffie nu een heel erg leuke thee-give-away heeft??? Allemaal mee doen!!! Zeker als je (zoals ik) dol bent op thee en uiltjes!!!

Zelf kreeg ik vandaag ook post!! Een heleboel zelfs!!! Ik word daar zo vrolijk van!! :-)  Iedere keer toch weer een beetje spannend als ik naar de brievenbus loop in het midden van de straat... O ja, heb ik niet eerder verteld, maar hier heeft niemand een eigen brievenbus in de tuin of aan de muur, maar staan ze ergens centraal in de straat.

Hier een foto van de brievenbussen in onze straat:



Ik hoor dus nooit de brievenbus klepperen of post op de grond vallen haha!

Met Juffrouw Waardvleugel van het blog "Tussen hemel en aarde" ging ik snailmailen en werd ik helemaal blij van alle mooie spulletjes die ik kreeg!!! 




Ik kreeg een mooie kaart met hartjesstickers, uiltjesbuttons, een gehaakt onderzettertje, labeltjes, mooi gekleurd papier, prachtig poëziealbum plaatjes, notitieboekje, een gelukspoppetje, een rol zwart-wit (lekker!!!), zegels en stickers!! Wat een geweldige set is dit zeg, helemaal super!!! Mijn snailmail is nog onderweg, ben benieuwd wanneer deze aankomt...



Van de zusjes Hester en Jenneke kreeg ik zomaar post!! En niet alleen ik, ook voor de meiden zat er iets heel leuks bij!!




Ik ontving een prachtige kaart met daarbij kralen en oorbelhaakjes (noem je dat zo??) om mooie oorbellen te kunnen gaan maken!! Daar zul je binnenkort zeker wat van gaan zien!! De meiden kregen prachtige labels, gelpennen en 2 metalen puzzeltjes, waar ze zich flink mee kunnen uitleven!! Dank jullie wel lieve meiden!!!


In mijn vorige bericht schreef ik al dat ik aan Hanneke van Prutselz had gevraagd of ze een stempel kon maken van "Gewoon Elise" of van een snailmailslakje... Onvoorstelbaar wat ik van haar kreeg!!! En ze zijn zo mooi!!!!


Ik kreeg prachtige stempels, 1 van mijn naam, 2 snailmailslakjes, een "Selsmakke"stempel (selsmakke is Fries voor zelfgemaakt), en voor beide meiden een naam stempel!! Heel mooi, en met die lange namen van onze meiden zeker niet makkelijk!!! Ook had ze er nog een leuke "Home sweet home" verrassing bij gedaan: een lief slingertje van plattegronden met daarbij ook mijn "normale" woonplaats Leeuwarden!! Die krijgt een speciaal plekje!! Met Hanneke had ik afgesproken dat ik iets terug zou sturen. Ik heb het pakketje bijna klaar, dus deze komt er aan!!!

Ik ben vandaag dus schandalig verwend!!! En geniet er met volle teugen van!!! :-) 

Vanavond komt er nog een collega van mijn man met haar vriend. Ze blijven gezellig eten en daarna leg ik haar weer meer uit over het breien op de loom. Leuk!!! Mijn dag kan niet meer stuk!!


10 opmerkingen:

  1. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat een geweldige post en view die van ons zit er gelukkig ook bij, blij dat jullie er blij mee zijn ♥ al het andere ziet er ook geweldig uit en wat lief dat je moeder die geweldige geluksvogel heeft gekregen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie heel erg bedankt!! We hebben allemaal de puzzeltjes al geprobeerd, mijn man is de enige die beide heeft los gekregen... Ik kreeg er 1 los, de meiden is het nog niet gelukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan hoor!

    En wat een gezellige post heb jij gekregen, zooo leuk.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post! Gezellig.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn te lezen dat het met je moeder de goeie kant opgaat Elise dat is het beste bericht wat je maar kan krijgen nietwaar ?

    leuke post gehad !

    fijne dag, liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. xxxxxx ben er niet tot nauwelijks lieverd..maarre ik wil je even bedanken voor de super lieve post die ik van je heb mogen ontvangen..dikke knuff van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! En jij bedankt voor de post die we van Jenneke en jou hebben gekregen!!! Ik ga er zo eens even mee bezig!! :-)

      Verwijderen
  7. Heerlijk! Geniet er maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-muts-en-dootjes.html

    wowieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ikke is blij he dat snap je wel thnxxxxxx

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!