dinsdag 23 april 2013

Living in America part 2: Our house

Omdat gisteren iemand zich niets kon voorstellen bij een brievenbus midden in de straat, maakte ik vanmorgen met de telefoon een paar kiekjes toen ik terugliep van de busstop naar huis.

Wij wonen in een zogeheten "Cul-de-sac", een doodlopende straat met een grote draaicirkel aan het eind. En aan die draaicirkel wonen wij nu.

Hieronder een paar plaatjes van de straat:


Bij de pijl de brievenbus.


Met ook nog een plaatje van "Our House":



Het is een rustige straat, waar de kids regelmatig buiten spelen. We hebben hier een enorm huis met 6 slaapkamers, 3,5 badkamers en een garage voor 3(!!) auto's. 

Zo mooi blauw als de lucht vanmorgen om 9 uur was, zo grijs is die nu om 11.15 uur :-(. Hopelijk trekt het zo nog weer een beetje open!!

Fijne avond voor jullie!

12 opmerkingen:

  1. oh.. wat een ruimte heb je dan !!
    en moet jij dat allemaal in je eentje schoon houden ?? haha wat ben ik nieuwsgierig hey :-) Gebeuren er daar nog spectaculaire dingen in de buurt ?

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dan heb je een ruimte zeg! Moest ook direct aan het poetsen denken, net als Ellen. Ik heb al moeite met ons huisje! Woonkamer, slaapkamer, keuken, badkamer, wc, extra kamertje en halletje! Pfieew, petje af hoor! :)

    Enne, ik zou die brievenbus maar goed in gaten houden de komende tijd! ;)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's , nu kan ik de brievenbus beter situeren. Ben wel jaloers, ik zou ook heel graag in de States wonen, wat een unieke ervaring.

    En om op de opmerkingen hierboven te antwoorden: zoveel te meer ruimten, zoveel te beter, poetsen,who cares? Zolang je maar elkaar niet in de weg loopt en iedereen zijn eigen ding kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. everything is big in America haha.Leuk part 1&2!!
    Een beetje een idee van your way of life.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ben benieuwd hoe je dat grote huis schoon houd...
    Fijn dat het een rustige straat is, zodat de kinderen lekker buiten kunnen spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woon je er graag? En ga je het missen als je terug naar Ned komt? Ik ben gek op Amerika...dus ja, je leeft een beetje een droom van mij. ;-))
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yep, typische USA stijl. Lekker groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En... Bevalt het? Lijkt me erg wennen hoor, heimwee naar de Hollandse kneuterigheid?
    Xx De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super! Wat leuk al die foto's! Echt een mooie straat waar je aan woont, zo uit een amerikaanse film, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Dat is een huis om jaloers op te worden zeg!! Ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!