zaterdag 6 april 2013

Dagje Seattle

Vandaag (zaterdag) ga ik met een collega van mijn man een dagje naar Seattle om te winkelen. Niet voor kleding (dat valt ook nog niet mee hier met mijn lengte...), we gaan enkele yarnstores (wolwinkels) opzoeken.

Ik heb haar leren breien op de loom en zij heeft daar ook veel plezier in! Meestal haal ik de wol hier bij de supermarkt (die zijn hier zo belachelijk groot en hebben dus bijna alles te koop) of bij de craftstores hier redelijk in de buurt. Maar echt heel speciale/ bijzondere wol hebben ze daar zelden... Gelukkig tref ik af en toe wel erg mooie wol, maar ik hoop vandaag nog mooier tegen te komen.

Daarnaast heb ik er zin in om naar Seattle te gaan!! We zijn hier met ons gezin al eens eerder geweest, we gingen toen naar de Space Needle en Pike Place Public Market , dé attracties van Seattle!!




Zelf ga ik dus niet zo snel naar Seattle, ben niet zo'n "grote stad-rijder"... Daar komt bij dat veel wegen in Seattle flink op en neer gaan, soms ook heel steil omhoog en omlaag...  Gelukkig rijdt zij, kan ik mooi om me heen kijken!!

Mocht ik iets moois vinden, dan laat ik het natuurlijk zien!!!

Iedereen een fijne dag!! Hier 9 uur vroeger, dus ik ga slapen!!

13 opmerkingen:

  1. Hopelijk vind je veel!!

    Have fun!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet ervan meid, ben benieuwd naar je verslagje.. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n uitje en lekker genieten van het uitzicht is altijd fijn :) Ben benieuwd wat de vangst gaat worden!

    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier! Ben benieuwd wat je allemaal aanschaft...
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier!
    En ik hoop dat je lekker veel scoort.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel boeiend! Zou wel meer willen lezen over het amerikaanse dagelijkse leven van jullie eigenlijk, of ben ik dan erg nieuwschierig ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww hoop dat je foto's hebt gemaakt.
    Ben wel nieuwsgierig naar de Yarn store hihihihihi

    Ik zou toch denken dat een land als Amerika beter zou zijn ingesteld op lengte maten ... maar zo te lezen is het dus hele andere koek :-(

    Hoop dat je met de yarn goed geslaagd bent hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou maak maar veel foto's ! ben wel nieuwsgierig wat jij allemaal gaat zien en mee maken die dag :-)

    welterusten.. of goedemorgen ? :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ik ga morgen meteen weer op je blog kijken wat je gekocht hebt spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt goed! Hopelijk heb je een erg leuke dag gehad!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!