woensdag 6 november 2013

WIJ geven weg!!

WIJ geven weg!!!

Samen zijn Ikke is mooi en ik laatst aan het shoppen geweest bij Flying Tiger! Een superleuke winkel met verschillende leuke spulletjes voor leuke prijzen!


En dus kwamen we op het idee om samen iets weg te geven. 


We geven weg:
- leuke papiertjes
- labeltjes
- rolletje washi-tape




Kans maken op dit leuke Flying Tiger pakketje? 

Dat kan door:

- volger te zijn of te worden bij Ikke is mooi en bij mij (bij allebei dus)
- een reactie achter te laten op onze blogs (reageer je bij allebei, dan maak je twee keer kans!)
- reclame maken is aardig, maar hoeft niet


Op 20 november maken we de winnaar bekend!



Groetjes 'Ikke' en Elise

56 opmerkingen:

  1. Net vandaag een giveaway-pakketje in de bus ontvangen. Dat deed me zoveel plezier dat ik heel graag ook met deze mee doe! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk pakketje! Ik volg jullie beide al, ik zal snel naar het andere blog om een berichtje achter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Natuurlijk waag ik graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje, ik doe mee.
    Ik was al volger bij jullie allebei :)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik doe mee hoor! En ben ook volger geworden. Leuke blog heb je!! Veel plezier met jullie give-away!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor , ik waag ook een kansje. En ja ik volgde je al en ga ook even bij de Ikke kijken en me aanmelden.
    Groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik doe graag mee. Heb net ook een berichtje bij Ikke achtergelaten. En nu duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee hoor. Ik zag je pas ook nieuw op mijn blog verschijnen en ik schuif gezellig aan bij jouw blog. Zal even een link plaatsen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ee leuke actie Elise! Ik hoop dat ik win, daar zou ik dochterlief héél blij mee maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ken die winkel helemaal niet!
    Ik zal even een linkje plaatsen.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuurlijk doe ik mee. Ik weet niet of ik ikke al ken maar ga zo even bij haar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk!! Ik doe graag mee voor zo'n leuk pakketje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een volger bij en zo doe ik ook bij jou mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owwwwwwwwww...leuk! Ben al volger bij jullie allebei, dus ga ook snel bij Ikke is mooi reageren en even reclame maken op mijn blog voor jullie give-away :)
    Oh ja, natuurlijk doe ik graag mee voor zoiets leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar natuurlijk doe ik mee, ik was al volger! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dan zullen we ook eens snel volger worden bij Ikke is mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk pakketje, daar doe ik graag aan mee! Volger van jou was ik al en bij ikke is mooi heb ik nu meteen een nieuw leuk blog ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben volger van allebei. En enorme fan van flying tiger, alleen geen winkel te vinden in België... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe heel graag mee, volger geworden. Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ja zeg!! Blijkt dat ik helemaal geen volger ben terwijl jij dat wel bij mij bent. Excuus daarvoor!! Maar goed, alsnog gedaan en ik waag heel graag een kansje op jullie leuke give-away!! Ga een linkje op mijn blog plaatsen en word ook volger bij Ikke is mooi en zal ook daar een reactie achterlaten. Mak ik 2 x kans, joehoe!!!!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk, leuk, leuk! ik doe graag mee! dat komt altijd van pas! ik vind het printje ook helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik sluit ook graag aan in de rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeuj! Via 'Ikke is mooi' kwam ik hier terecht en ik doe ook graag mee. Ik volg hier dus ook vanaf nu!
    Ben zo jaloers op die Nederlanders die een Flying Tiger in de buurt hebben, wij willen die ook in België! :-)

    www.billiepop.blogspot.com

    www.billiepop.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super! en net zoals bij " ikke is mooi" sta ik onder billipop, grappig
    volgde ikke is mooi al en ben jouw nieuwe volger,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om je blog te ontdekken! Ik doe graag mee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Via ikke is mooi kom ik hier terecht en ik snuffel lekker even rond op je blog, erg leuk!
    Natuurlijk doe ik ook graag mee aan jullie give away...altijd mooi labeltjes en papier...en die kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Toevallig ben ik al volger bij u en bij ikke is mooi!! Goh die Tigerwinkel…ik zou die ook wel eens willen ontdekken, ik zie zoveel leuke spulletjes voorbij komen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige papiertjes ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk motiefje, ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind het een heel leuk pakketje. Ik doe graag mee met jullie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi zeg!! Met heel veel plezier wil ik je volgen :)

    Ik heb ook een link gezet op mijn blog:
    http://cowboysendindianen.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wauw ik doe heel graag mee:-) Mooie papiertjes en tapejes wie is er niet dol op! Jou volgde ik natuurlijk al rn Ik ga meteen even bij Ikke kijken, volgens mij, volg ik die nog niet...daar gaan we dan maar snel iets aan doen!! Ik ga een linkje plaatsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe ook heel graag mee. Ik ben van beide blogs volger geworden ;-) By the way: wat een leuke shop heb je me laten ontdekken, aiai mijn portemonnee...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Voilà, ik ben volger! Ik ben dol op papierwaren, heel moeilijk om er langs te lopen, maar ik doe mijn best om minder te kopen :) Zou dus leuk zijn om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke Give Away. Ik zie het al wel weer ik moet zeker een keer naar deze leuke winkel ;-) Ik ben er ook nog nooit geweest, maar eerste ga ik natuurlijk hopen op deze leuke Give Away

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke spulletjes! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Volgertje ben ik al heel lang, en ik doe dan ook heel graag mee voor deze toffe tapejes en labeltjes.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk pakketje, ik doe ook heel graag mee als het mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik was al een tijdje op zoek nar dit papier en er is geen flying tiger hier in de buurt, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk door je give-way weer een andere toffe blog te ontdekken ;)
    Ben ook fan van ''Flying Tiger'' dus maak graag een dubbel kansje op je givep-away en zal ook effe een linkje plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik zag dat je volger van me was geworden en ging direct op je blog kijken. Zie ik zo'n leuke give away, ik doe mee (dat rijmt, zeker sint tijd) Ben gek Flying tiger, jammer of juist maar goed dat ik niet heel dicht in de buurt woon van zo'n winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oooo wat een leuke Give-Away!!!
    Ik doe heel graag mee!!!
    leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je kunt je vanaf nu niet meer aanmelden, vanmiddag maken we de winnaar bekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat leuk!! Veel mensen tegenwoordig doen een giveaway en misschien moet ik er binnenkort ook maar 1 doen als beginnen blogger ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!