maandag 25 november 2013

Give away: En de winnaar is....

En dan nu de winnaar van de "vage" give away!! Lange tijd hield ik stil wat het zou worden en zagen jullie eerst alleen een tekening en later een vage foto. Tsja, durf je dan mee te doen aan een give away als je niet weet wat je kunt winnen??

54 dames waagden toch de gok!! En ondanks verschillende gokjes werd er niet geraden wat ik aan het maken was. Er zaten trouwens wel erg leuke ideeën tussen!

Maar in ieder geval:

Dit is de weggever!


En die gaat naar...


Zou je mij je adres willen 

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen!
En natuurlijk nogmaals een heel hartelijk welkom
aan alle nieuwe volgers!!

15 opmerkingen:

  1. Van Harte gefeliciteerd!!
    En bedankt voor je Give Away!
    Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaar!
    En bedankt voor de leuke kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zeer veelzijdig! Mooi gemaakt, zeg!
    Felicitaties voor de winnaar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal gemist! Mooi gemaakt zeg en gefeliciteerd aan de winnaar!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor en een felicitatie voor de winnaar! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd gelukkige winnaar. En jij bedankt voor het organiseren en het zo lang verborgen houden van dit kunstwerk.hihihi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera voor M.......dat komt goed terecht. En wat heb jij dat mooi gemaakt ! Ik dacht serieus dat we hier met een kussentje te maken hadden hhahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de winnaar het is lang spannend geweest.
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Felicitaties voor de winnaar. Voor mij was het ook leuk. Ik klikte op de vraagtekens en kwam terecht bij de blog van dubbeltjes en kwartjes Nu wil het toeval dat ik vorige week een doosje met oude gordijnringen onder het oog kreeg. Miin man wilde ze wegdoen maar ik zei dat er toch wel iets van te maken moest zijn, maar wat?? Zie daar: bij dubbeltjesenkwartjes, gepimte gordijnringen, oh wat ben ik blij dat ik ze niet weg heb gedaan.
    En nu voor jou Elise: heel erg leuk dat kussentje. Mooie kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd aan de winnaar! Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!! Leuk idee om zoiets weg te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat aan de winnaar!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor het mee doen het was een leukegive away.

    Gefeliciteerd voor de winnaar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joehoe! Hier ben ik blij mee!
    Ik heb je snel een email gestuurd!
    Bedankt voor de felicitaties!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!