donderdag 7 november 2013

Nummertje...

Allereerst wil ik alle nieuwe volgers een heel hartelijk welkom heten!! Ik hoop dat ik jullie leuke dingen kan gaan laten zien... ik vind het namelijk heerlijk om creatief bezig te zijn met verschillende dingen, maar ben niet echt ergens supergoed in. Het is voor mij vooral het plezier wat het me brengt en de inspiratie die ik weer op doe door jullie blogs te volgen. Ik hoop dan natuurlijk ook dat jullie allemaal blijven! :-) 

Ik probeer dus ook iedereen weer te volgen, mocht ik nog geen volger bij je zijn, laat het me dan even weten.

Vanavond eerst weer de jeugd training gegeven, daarom even iets later het bingonummertje. En dat nummertje is


B 1

Morgenochtend mag ik eerst in groep 4 meehelpen met het school ontbijt en 's middags ga ik volleybal training geven aan groep 7/ 8. Gelukkig niet de hele groep, want dat zijn 35 kids!! 12 kinderen, leuk om te doen!!

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier op school morgen. Ohw en Nr. 1 yeah, stempeltje 4 nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve elise, wil je voortaan eerst even blazen voor dat je een nummertje trekt? Mijn kaart is nog leeg ;-)))))
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor dat helpen op school. Ik heb dat vroeger ook altijd gedaan en daar veel plezier aan beleefd plus dat je een goede band met de school krijgt.
    Wat betreft het inspiratie opdoen: dat heb ik ook nodig: ideeën van anderen (hoewel, als ik bezig ga het vaak heel anders wordt) want ik kan wel veel maar niet ontwerpen, vind het altijd zo knap als anderen dat wel kunnen. Voor mij was het ook leuk om te ontdekken dat mijn dochter Daphne (www.postvandaphne.blogspot.nl) veel creatiever is dan ik.
    Fijn week-end
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!