donderdag 14 november 2013

Kerst-swap, give away en bingonummer

Bij elke dag zaterdag las ik vandaag een heel leuk bericht!! JaNiNa wil (of eigenlijk gaat) een Christmas DIY ornaments swap organiseren!



De bedoeling is dat iedereen 4 kerstversieringen maakt, deze verstuurd en uiteindelijk weer 4 andere versieringen weer terug krijgt. Ik doe mee, jullie ook??


Bij Vijf persoons zag ik ook een leuk berichtje staan. Zij is nog maar net begonnen met bloggen, maar organiseert nu al een give away!!

Leuke stickers, papiertjes en plaatjes!

Doen jullie ook mee aan haar give away??

En dan nu iets vroeger dan gisteren ;-)

Het bingonummer van vandaag is...

I 16

Heeft er iemand al bijna bingo??



13 opmerkingen:

  1. Leuk dat ik hier de swap tegenkom! Bedankt voor de reclame, lief van je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha... Bingo? Wat is dat... Vandaag het eerste cijfertje op de bovenste rij ;) :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik ga kijken bij elke dag zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat een leuk Swap. Ik ben gek op kerst ornamenten, maar helaas moet ik toch nee zeggen tegen de swap. Ik vind de Kerst sowieso een heerlijke tijd.

    Ennuh is er al iemand die in de buurt komt van die eerste bingo, want hier schiet het in ieder geval niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was te laat voor de bingo, maar heb me wel aangemeld voor de kerstswap. En wat lief dat je nu alwéér aandacht aan mijn blogje besteedt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog niet bijna ;-) ik ga eens kijken naar de swap die klinkt wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als het nog altijd over de eerste lijn gaat... neen dan allesbehalve bingo..
    een vraagje: int midden van die bingo kaart staat zoiets "free .." wat moeten we daarmee?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor, nog lang geen bingo. Maar, ik heb er al 2 weg kunnen strepen op de bovenste rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh doen we eerst de bovenste rij,,,dan moet ik er nog 4.. Maar ik zal nietklagen want heb al menig cijfer weg kunnen strepen.. Pff ik vind het heel leuk z'n swap maar er komt me even echt niks uit de vingers momenteel... gek he!!!! Het lijkt wel of heb ik de herfstblues of zo ;-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!