woensdag 6 november 2013

Bingo nummer... en pech...

Vandaag mocht de oudste een nummertje trekken (ik laat ze nu maar om de beurt gaan om ruzie te voorkomen...), het is nummer


N 37

Hopelijk heeft iedereen nu in ieder geval 1 nummertje kunnen af strepen op haar kaartje!

Helaas hadden Annelieke en ik (en dan vooral Annelieke) nogal pech toen we van school naar huis fietsten... Ze zat bij mij achterop mijn nieuwe fiets, toen op de een of andere manier de schroefjes van de bagagedrager losschoten. Annelieke heeft altijd de voeten in de fietstassen, dus jullie kunnen je vast een voorstelling maken van hoe Annelieke er bij lag... Dit is namelijk mijn fiets nu....



Ze heeft nu last van haar stuitje/ staartbotje (of hoe noem je dat?), dus maar even aankijken of ze er veel last van houdt...

14 opmerkingen:

  1. Wat een nare val moet dat geweest zijn, en veel schrik lijkt me. Hopelijk houdt ze er niet lang last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps dat is vervelend. Nu maar hopen dat ze er niet te veel/lang last van heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, oei, oei, daar kan ze nog lang last van hebben, hoop van niet ;(
    En wat de nummers betreft hoop morgen mijn eerste nummer er af te mogen strepen haha

    Grtzz ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooh je arme meisje, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Op stuitjes vallen is niet fijn (zegt ze uit ervaring) en daar kun je behoorlijk lang last van houden! Hopelijk valt het mee.
    En no. 37.... yep... die heb ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee... da's echt niet fijn! Hopelijk loopt ze er niet te lang mee rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, arme Annelieke!! Ik hoop voor haar dat het meevalt en de pijn snel minder wordt.
    Ik heb zelf ook een keer mijn stuitje gekneusd door een val en daar heb ik weken pijn van gehad...
    Dus ik duim voor je meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh, wat sneu....en schrikken zeg.
    Kan langdurig zijn zo'n gekneusd stuitje.
    Dikke knuffel voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Auwwwww, dat doet erg zeer.. Snel terug naar de fietsen maker om hem op z'n kop te geven....
    Vandaag geen geluk met de nummers maar ik heb al 4 nummers weg kunnen strepen.... het gaat dus goed... :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeioei, hopelijk heeft ze er niet te lang last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. AUW!! dat zou wel zeer doen. Is hij zomaar afgebroken? Pfff nou geef har maar een dikke kus van me, misschien helpt dat sneller genezen. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, dat moet zeer doen. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ajjjj, dat is geen fijne manier om van een fiets te vallen :( Hopelijk heeft ze er niet veel en lang last van. Sterkte voor Annelieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aiai deed vast veel pijn! Ik heb gisteren en vandaag weer kunnen afstrepen (op verschillende rijen)en wou je dat al eens zeggen maar gisteren blokkeerde onze computer totaal toen ik je blog wou openen. Intussen is alles gelukkig terug in orde. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!