maandag 11 november 2013

Post.nl....

Hoi, even gauw een berichtje tussendoor...

Mocht je mij iets hebben toegestuurd of willen toesturen, laat het me dan even weten. Ik weet nu al van in ieder geval 4 enveloppen dat ze niet bij mij aangekomen zijn, er is blijkbaar iemand die mijn post ook erg leuk vind.... :-(  Af en toe komt er wel iets aan, maar ik vraag me nu wel af of ik niet meerdere dingen mis....



In mijn blogje hieronder vind je nog een link naar een andere blog, zij kan wel wat extra volgers gebruiken!

9 opmerkingen:

  1. Oh, daar baal ik ook zo van. Had voor iemand een kaart gemaakt wiens vrouw was overleden en ik wilde hem toch een Kerstkaart sturen. Uiteindelijk een mooie bedacht met een vallende ster. 1000x :-) van zolder naar beneden om het opnieuw uit te printen omdat het niet naar m'n zin was. Komt ie helemaal niet aan en het vervelende was dat ik er pas in maart achter kwam. omdat iemand anders me vertelde dat zij mijn zelfgemaakte Kerstkaart had gemist afgelopen december. Post gemaild....tja daar kunnen ze niets aan doen. Je krijgt niet eens een velletje postzegels of zoiets.
    Tegenwoordig vraag ik of mensen me even willen berichten of de kaart is aangekomen. Ook geen gedoe eigenlijk.
    Jammer toch
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, zo jammer... Hopelijk komt alles toch nog toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt drama die post jah. Wat balen Elise!
    Wij hadden t met t geboortekaartje, ook stom. en n keer een boekje naar iemand gestuurd, ook verdwenen:(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg ook wel eens iets niet binnen en lees dan later dat ik iets heb gekregen wat ik dus niet heb gekregen,,, huh!!! snap je het nog??? Maar er zullen misschien ook wel mensen zijn die denken nou,,, die dinah is helemaal niet zo attent want ik heb haar dat gestuurd en kreeg helemaal geen reactie. Ook zo iets!!! Heel vervelend als iets niet aankomt,,,, zou tante post dat wel weten???

    Lieve groet,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. balen zeg :-(

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hadden hier in de buurt een postbode die jarenlang post achterhield. Wellicht kan je eens aan de buren vragen of zij ook post missen. Samen kan je misschien wel n onderzoek loskrijgen bij postNL.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!