dinsdag 5 november 2013

Bedankt! (en het volgende nummer)

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de hulp voor naaipatronen! Ik ben jullie erg dankbaar (en met mij nog enkele dames :-) ). Meer tips zijn altijd welkom en ik ga Pinterest ook nog verder afstruinen ;-).

Fijn dat iedereen elkaar hier zo helpt!

En natuurlijk hebben jullie ook nog een bingonummer van mij tegoed, Annelieke trok een nummertje vanavond en dat is nummer 

G 55

Gisteren ben ik nog wat aan het prutsen geweest met een andere look voor mijn blog (zoals al iemand was opgevallen). Het is nog niet helemaal naar mijn zin, ik zou graag een leuke banner willen bovenaan de pagina. Heb alleen geen idee hoe dat moet, maar eens even gaan uitzoeken... Ook hier geldt: tips zijn welkom!! 

Fijne avond allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. Wat voor soort banner wil je? Ik wil wel wat voor je maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehhhh.... dat weet ik eigenlijk nog niet zo goed.... Moet ik even goed over nadenken hihi... Iets met de dingen die ik allemaal leuk vind?? Dat zijn er nogal wat!

      Verwijderen
    2. Denk er maar over na hoor, als je het leuk vindt dat ik wat voor je maak (en dan maak ik wel een paar banners zodat je kunt kiezen) dan hoor ik het wel. Ik wil graag weten welke kleur(en), en de stijl (strak, sierlijk of zoiets) en als je foto's heb die je erin wilt verwerken, evt tekst en lettertype. Laat maar weten als je er gebruik van wilt maken ;)

      Verwijderen
    3. Leuk!! Ik ga eens bedenken en kijken wat ik allemaal heb en zou willen!! Ik kom er nog op terug!!

      Verwijderen
    4. Is goed, stuur maar een mailtje dan.

      Verwijderen
  2. Fijn dat je wat patroontjes hebt gevonden al!
    Bedankt weer voor het nummertje,,,,, maar allee nog steeds een blanco kaart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!