dinsdag 12 november 2013

Lekker bezig zijn

Vandaag lekker wat aan het 'omprutsen' geweest! Ik wilde even een aantal theekaarsjes maken, zodat ik er eens eentje weg kan geven. En dus ging ik aan de slag met kaarsen (ver)snijden, lonten eruit halen, smelten en gieten. En dit is het resultaat, 6 kop en schotels zijn klaar! (van 1 ligt het schoteltje nog boven...)



Ook had ik nog een aantal verpakkingen liggen waar ik labeltjes van heb geknipt (alleen nog een gaatje erin maken). Ik gebruikte tissuedozen, een grote boodschappen doos, een doosje van slagroomsoesjes (mjammie!!!) en een Playmobil doosje.





En nu... Gauw naar de sporthal training geven!!

7 opmerkingen:

  1. Leuk idee, waar smelt je de kaarsen in?
    In een pan?
    Is dat geen gedoe om schoon te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik smelt de kaarsen in een leeg potje in een pan, au-bain-marie.

      Verwijderen
  2. Erg leuk! Mooie labels en kaarsjes zijn altijd gezellig.

    Liefs, evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Lekker bezig hoor
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes van kaarsjes heb je gemaakt. Heel geslaagd resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou ze ook maken maar kan nergens lont vinden...!!! Ik heb ook eens gelezen dat je het kaarsvet kan smelten in een blik voor als je geen oude pannen hebt.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!