dinsdag 12 november 2013

Bingo en... Post.nl

Het bingonummer van vandaag is...


O66

En waar ik gisteren nog vertelde dat ik enkele poststukken niet heb ontvangen, kwam er vandaag wel post aan. En alsof er iemand van Post.nl heeft mee gelezen, kwam er ook spontaan een missende envelop aan!! Zoals ik zaterdag al vertelde kwam ik Pipowagen aan zee tegen bij Holy Stitch in Leeuwarden. Ik kreeg van haar een setje kaartjes omdat de envelop niet was aangekomen. Superlief van haar!

Maar nu is het dus vandaag alsnog bezorgd en voel ik me nu een beetje lullig, omdat ze nu dubbel heeft gegeven...

Dit zijn de mooie labels die ik dus origineel bij haar won, ze zijn zo leuk!!
Ook kreeg ik een leuk kaartje bij!

Wat ik wel vreemd vond, is dat de envelop dubbel gestempeld was... Ergens blijven liggen???


De dubbele stempels


Ik heb Pipowagen maar even gemaild, vind het wel vervelend zo....

Gelukkig kon Post.nl ook in één keer wel goed bezorgen!! Ik had namelijk bij Mandala Lena een give away gewonnen die wel in één keer aankwam! Ik kreeg leuke tapejes en super schattige stickertjes van hondjes en poesjes! Helaas was 1 van de tapejes (het houdertje dan) kapot gegaan in de envelop, maar het tape is nog helemaal prima!!!

De tape zat in leuke doosjes! En wat 
een schattige stickertjes!!

En ik had wel heel veel geluk, want ook won ik een give away bij De creatieve uil! Zij had heerlijk opgeruimd (moet ik ook hoooooognodig eens doen :-) ) en daardoor won ik een setje heel erg leuke kerstpapiertjes en stickers!!


Aan alle 3 de dames, super bedankt!!!

En toch krijg ik bijna het idee dat er iemand van Post.nl heeft mee gelezen gisteren....??? Syl, misschien komen jouw enveloppen dan ook ooit nog????



11 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat de post toch nog aan komt. Ik was al bang dat ik niets meer kon sturen ;-) ik hoop binnekort weer eens wat tijd heb om even lekker te snailmailen naar je, maar ik laat je wel even weten als het onderweg is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat had jij vandaag leuke post zeg. Wat zal jij je verwent voelen.
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou gelukkig is er een terrecht! Nu de rest nog, vervelend is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zou wel een giller zijn hè! Maar gelukkig is er nu dan weer iets op je mat gevallen. En... Je hebt weer niet geblazen, niet op m'n kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zeg, je bent echt verwend!! Mooie post hoor, misschien dan wel wat laat, maar beter laat... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Apart, dat is het zeker! Mijn pakketje naar jou kwam destijds wel goed en vlot aan. Gelukkig! En dit was ook een topdag voor je wat post betreft!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij kunnen ze bij post.nl toveren?! En qua bingo?? Volgens mij gaat dit bij mij tot 2015 duren als ik op dit tempo nummertjes goed blijf hebben. Dus ik denk dat die mooie prijzen aan mijn neus voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig maar dat PostNL nu wel betrouwbaar was! Blijft een heel vervelend probleem, gelukkig heb ik zelf met ontvangst zelden problemen. Haha had toch stevige doosjes gevouwen dacht ik dus ''knap'' dat houdertje kapot ging naja het is nog prima bruikbaar lees ik ;)
    veel plezier met al je ontvangen post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joehoe! Ik heb al 3 nummertjes op de eerste rij! Seg, wat ik mij afvroeg. Dienen de letters ook voor iets? Of moeten we enkel op de getalletjes letten? En hoe moeten we het centrale vakje interpreteren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die letters geef ik aan zodat je weet in welk rijtje het nummertje staat (dus O66 staat onder de O). Alleen kijken naar de getallen is dus ook goed! Het middelste vakje is niks, dus die kan ook weggestreept worden bij iedereen. :-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!