maandag 25 november 2013

Wauw!! En dan een nummer!

Gisteren stond ik op de kinderkleding beurs in Akkrum en daar kwam ik Hanneke (van Prutselz) tegen!! Zo leuk!!

Eerder dit jaar kwamen we via onze blogs aan de 'praat' via mail, en wat bleek nou?? We kenden elkaar al van heeeeeeel lang geleden. Toen we allebei in Akkrum woonden, woonden we op ongeveer een steenworp afstand van elkaar. Maar daar kwamen we pas achter toen ik bij Hanneke's zusje in Franeker in de klas kwam haha!!

Nu doet Hanneke ook mee aan de bingo (helaas gaat het met haar bingokaartje niet zo goed...) en gaf ze me gisteren een cadeautje die ik ook bij de bingo mag doen!! Zo lief!!

En dit is het cadeautje wat je dus ook nog kunt kiezen!

Een leuk tasje die je aan 2 kanten 
kunt gebruiken!

En dan nu het nummertje...

N39

Hanneke, bedankt!!!



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje is dat zeg. En wat is de wereld toch klein als je dat zo leest. Het word volgens mij wel spannend want er zijn al heel wat nummers gevallen. Dus er zal toch wel snel een winnaar van het bovenste rijtje komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas geen nummer 39 op mijn kaart! en lief dat hanneke je dit tasje gaf!
    ben zo benieuwd wanneer nou eindelijk de bingo valt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat leuk zeg!!
    Nog 1 nummer te gaan, dan is mn bovenste rij vol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi elise..leuk voor de winnaar...ik heb leuke plannen voor me blog in dec...fotos haaken , en een kerst giveaway....wou vragen...als je de volgende keer bingo organiseert laat me weten kan dat? ik zal een linky op me blog plaatsen...ik vndt het zo leuk om hier te komen...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om zo een bekende tegen te komen, en een super leuk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh spannend, nog maar een nummer nodig voor de bovenste rij.... En wat een leuk tasje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zo van vroeger zeg!!!

    liefs jenneke enne leuk tasje zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief zeg !!!
    Bij mij gaat m'n kaart behoorlijk goed, behalve dan de bovenste rij hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met dat nr schiet ik ook niks op Elise!! tot de volgende keer;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van de zeg. Het is een schattig tasje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!