zaterdag 2 november 2013

2 nummers!!

Zoals beloofd zou ik op zaterdag en zondag 2 nummers per dag trekken. 

Beide dochters grabbelden een nummertje en dat zijn geworden:


I 29 en N 33

Wisten jullie trouwens dat:

- er 43 dames aan de bingo deelnemen??
- er op dit moment (voordat deze 2 nummers getrokken werden) er 10 dames zijn die een blanco briefje hebben?
- ik gisteravond namelijk alle briefjes eens even heb bekeken?
- de eerste bingo gaat om de bovenste rij van links naar rechts (horizontaal dus)??
- er hier 2 dames ruzie maken over wie er een nummertje mag pakken?
- ik het dan maar gewoon zelf doe? :-) 
- het vandaag zonder ruzie kon, omdat ze allebei 1 mochten pakken!!!


Vanmorgen hadden we met de oudste een volleybaltoernooi , ze hebben het super gedaan en zijn gedeelde eerste geworden!!

9 opmerkingen:

  1. en er alvast 1 dame is die 2 nummertjes kan afstrepen, helaas niet op dezelfde rij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik dus nog geen enkel nummertje op mijn kaart kon afstrepen....morgen misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wisten we niet nee... ik weet wel dat ik m'n kaart maar eens moet afprinten want telkens in mijn mailbox gaan graven niet handig is. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha zo gaat het beter, ik was precies een beetje blind want blijkbaar kon ik er toch 2 doorstrepen! :)

      Verwijderen
  4. Yes, ik heb er al drie...
    maar niet op dezelfde zij... :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier tot nog toe 2 nummers aangekruist.. maar op rij 2 horizontaal, hahaha, leuk die weetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wist je dat:
    - Ik het leuk vind dat er zoveel dames meedoen aan de bingo.
    - Ik van de laatste 4 getrokken nummers niet eentje op mijn bingokaart heb staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!