zaterdag 16 november 2013

Hoe lang nog tot de eerste bingo??

Vanavond waren we uitgenodigd voor een wedstrijd in de Dutch Basketball League. Nooit eerder was ik bij een basketbalwedstrijd geweest, maar het was zeker leuk om eens mee te maken!

Helaas verloor Aris Leeuwarden van Landstede Zwolle, maar de ervaring was voor ons toch heel leuk!!

Daardoor zijn de bingonummers vanavond wederom aan de late kant, maar... Bij deze....


B10 en O63

En natuurlijk stond ook hier vandaag de TV aan en zijn de schoenen van de meiden alweer gezet...

Morgen komt Sinterklaas met zijn Zwarte Pieten bij ons in de wijk aan! En met nog 1 dame hier in huis die hier nog heilig in gelooft, komen we niet onder deze intocht uit... ;-) Hopelijk werkt het weer morgen een beetje mee, dan wordt het een heerlijk dagje!!

Fijne zondag iedereen!!

10 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n basketbalwedstrijd! Een bingo is bij mij nog ver weg.... niets op de bovenste rij weg kunnen strepen... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb pas 1 cijfertje op de 1e rij en van deze twee nieuwe nummertjes heb ik weer niets hahaha. Maar zo blijft het spannend.
    Leuk dat je mopje nog geloofd, ik vind het ergens wel jammer dat we er hier helemaal niets meer aan hoeven doen. We gaan wel even naar de herhaling van de intocht kijken op tv, blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog maar 3 nummertjes weg te strepen op de bovenste rij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou waarschijnlijk lang als het van mij kaart moet afhangen, wat ik heb nog maar 1 cijfertje van de bovenste rij. :-(

    Wel heb ik de onderste rij al vol maar ja daar heb ik niets aan als de bovenste rij niet vol is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel handig voor de 2e bingo, dan is het de bovenste en onderste horizontale rij!! Heb je in ieder geval de onderste al vol!! ;-)

      Verwijderen
  5. heel leuk ik vondt u blog via andere hakers..zal zeker meer bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb helaas nog niets mogen afstrepen op de eerste rij. Bedankt voor je tip op mijn blog. Ik neem mijn borduurspullen mee in het vrachtruim. We vliegen naar Tenerife. Ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindelijk weer eens wat mogen wegstrepen! En ook nog eens op de bovenste rij :) Ik moet nog 2 nummertjes van de bovenste rij, maar goed dat zegt echt helemaal niets..... op de onderste rij heb ik er nog maar 1 tje.... in totaal 8 getallen weggestreept. Dan gaat mijn wiskundigbrein rekenen.... 24 getallen getrokken, 8 weggestreept, dat is 1/3 . Er zijn 75 (?) nummertjes?? 24 op een kaart, dus iets meer dan 1 op 3 dus theoretisch gezien gaat het helemaal niet zo slecht.....
    sorry voor mijn hersenkronkel.... ik houd daar gewoon van.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft speciaal als er nog een kind er heilig in gelooft.Dus geniet er maar van, het is sneller om dan je denkt. Sint is leuk om te vieren maar met kinders die er nog in geloven is het heel speciaal

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!