dinsdag 26 november 2013

Nog een kussen en nog een nummer

Vandaag maakte ik nog een kussenhoes, ik wilde deze begin van de middag al plaatsen maar ik kreeg de foto's niet geüpload.... Nu dus gelukkig wel!!

Dit kussen is iets groter, 50x50cm. Het blauwe kussen is 40x40 cm.






Ik had al veel langer geleden eens een kussenhoesje gebreid, dus nu liggen er 3 eigengemaakte kussens op de bank.


Er zullen er vast nog meer volgen!!

En dan ook weer een bingonummer!

 I 18

Iedereen nog een fijne avond!!

9 opmerkingen:

  1. Mooie kussens! En ze passen mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bingo!!!:) (oeps had ik gister al) maar zie t nu pas hihhi
    Mooie kussens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vroeg me al waar die eerste bingo bleef. Mooie kussens heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww 1e bingo is gevallen!!! leukkk
    mooie kussentjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent echt goed bezig zeg! Leuke kleurtjes zo op de bank. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bingo..... balen :-( nou dan maar op naar de volgende bingo hopen dat ik hem mag halen. Moet er nog 3.

    Leuk zo die kussens zeg. Staat gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwwwwwwwwwwwwwwww wat een leukerds zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kussens!

    De bingo is hier nog lang niet in zicht :(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!