vrijdag 1 november 2013

Het volgende nummertje is...

Jeetje, zomaar 3 blogberichtjes vandaag!!

Druk dagje gehad vandaag, met vanmiddag 8 stuiterende, schreeuwende, vervende maar vooral ook gezellige kids!! Maar nu zit ik afgedraaid op de bank (lees: ligt/ hangt). Hebben jullie dat ook na een kinderfeestje???

Ik vind het altijd erg gezellig, maar nadat de hele boel (bende) weer is opgeruimd en alle kids weer naar huis zijn gebracht, plof ik uitgeteld neer op de bank....

Maar jullie hebben natuurlijk nog wel een nummer van mij tegoed!! En dat nummer is


I 25

Zaterdag en zondag krijgen jullie 2 nummers per dag van mij!

Fijn weekend, hier staat TVOH alweer aan...

4 opmerkingen:

  1. Oh..........hoe herkenbaar! Wij waren ook altijd uitgeteld na een kinderfeestje. Maar je kijkt er toch ook altijd met plezier weer naar terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tot mijn 58e had ik daar geen last van./. dagelijks werkte ik met kinderen.. en had thuis doordeweeks nog 2 pubers in huis en in weekends er nog 4 kleinkinderen onder de 10 er bij.
    maar nu heb ik dit niet meer en de drukte ben je snel ontwent, dus ja.. als ik een weekend kleinkinderen heb gehad.. ik heb er 6.. dan ben ik ook bek af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet veel geluk gehad met de bingo maar ik vind het wel mega spannend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik help wel eens een vriendin met haar kinderen feestjes, ik vind dat altijd erg gezellig. Onze kinderen zijn al wat ouder en volgende week hebben we dan een feestje met familie oma en tantes ooms enz. Hij viert dan later zijn feest met vrienden bij zijn moeder thuis. En ik moet altijd appeltaart bakken omdat hij dat zo lekker vind, lief toch :-)

    25 heb ik ook op de kaart , het gaat goed.. fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!