maandag 11 november 2013

In the spotlight!!

Het is alweer even geleden dat ik een blog in de 'spotlight' zette, maar vind het nu wel weer even leuk om te doen! En waarom??

De dame die ik in de spotlight wil zetten is net begonnen hier in blogland, maar laat al heel erg leuke dingen zien!! Zoals:


Knisperende labeldoekjes

Een snorrentas

Prachtige taarten

Benieuwd over wie ik het heb?? Neem dan gauw een kijkje bij Vijf Persoons en word volger!! Er mogen daar namelijk zeker wel wat volgers bij!! Niets is immers leuker dan bloggen en gelezen te worden!!

2 opmerkingen:

  1. Wat lief! Ik moet er van blozen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen worden er toch gemaakt, ik ga snel ook even kijken bij haar.
    Lief van je dat je haar even aanprijst
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!