dinsdag 19 november 2013

IKEA, volleybal en bingonummer!

Vandaag lekker met manlief naar de IKEA geweest! We hadden nog nieuwe matrassen nodig voor de bedden van de meiden en hebben meteen wat opbergbakken voor beide dames meegenomen. Ook voor mijn hobbyhok haalden we nog wat spulletjes, dit moet nu alleen nog even opgehangen worden... :-) 

Vanavond weer training gegeven aan de jeugd, zo leuk om weer met de jeugd bezig te zijn!! Er komt nu wel wat extra regelarij bij, de dames en heer gaan na de kerstvakantie namelijk een klasse hoger spelen wat veel veranderingen met zich mee zal brengen, zowel op niveau voor de kids als voor de team samenstellingen... Maar ook is het dan wel weer leuk als je na een paar trainingen de kids ziet groeien!

Vanavond daardoor dus weer laat met het bingonummertje, vandaag is dat nummer...

O68

5 opmerkingen:

  1. yep 8 heb ik, verkeerde rij natuurlijk haha!
    Ik ben in geen eeuwigheid bij de Ikea geweest, mss maar goed ook (gevaarlijke winkel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zeker gevaarlijk!!! Wij gingen voor 1 matras, kwamen terug met 2 en daarnaast nog veel meer spullen....

      Verwijderen
  2. Even een paar nummertjes inhalen... ik moet er nog 2 hebben op de bovenste rij! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!