donderdag 21 november 2013

Restjesdeken (4) en nummer...

Deze week pakte ik mijn restjesdeken er weer bij, de schouder was minder pijnlijk en dus kon, maar vooral wilde, ik weer verder!

Ik heb er dus weer een aantal toeren/ rondes bij kunnen maken. De deken is nu in lengte (nog maar...) een halve meter, dus ik heb nog wel even te gaan! Als je bedenkt dat ik over 1 volledige toer/ ronde een kwartier doe, dan heb je wel in de gaten hoe lang ik nog bezig mag! Ach, anders is de deken pas volgend jaar klaar...



En.... Natuurlijk wachten jullie weer op het volgende bingonummer en dat is...

B7

Fijne avond allemaal!!


12 opmerkingen:

  1. Je dekentje wordt wel érg leuk hoor !!! Nog even doorzetten maar dan heb je ook wat.
    En nr. 7 heb ik op de bovenste rij, dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon rustig doorgaan, volgend jaar is het ook nog leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elise,

    Wat is er met uw schouder?

    Vorige week las ik in de krant iets over continentaal breien (ben het gelijk maar gaan proberen). Ik citeer: 'in die tijd breide Ria eigenlijk helemaal niet meer. Ze had na een medische ingreep last van haar schouder en bovenarm. De traditionele manier van breien deed daar geen goed aan. Ze ontdekte dat de continentale methode geen enkel probleem was voor haar schouder en bovenarm'.

    Misschien wist je dat allang, maar moest er aan denken toen ik 't las:)
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat breit ook leuk met zo'n breiloom!
    Toevallig had ik laatst ook een blogje over dat continentaal breien
    http://beerinnetje-knutsel.blogspot.nl/2013/11/continentaal-breien.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al goed uit!
    & helaas nr 7 stond niet op mijn kaart :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow een kwartier per toer! Maar hij wordt super gaaf! Het duurt even maar dan heb je ook wat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kwartier over 1 toer is niet niks... Succes met je dekentje en laat vooral zien wanneer je klaar bent!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deken wordt wel heel leuk vind ik. Oke je bent er misschien dan nog wel tot volgend jaar mee bezig. Nou en ala hij maar af komt zodat je er straks echt van kunt genieten.

    En die bingocjjfers pffff het schiet hier echt niet op. Pas een cijfer op de bovenste rij :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik liep weer even hopeloos achter met de nummertjes...hihihi...ik heb nu wel een rijtje vol met deze 7, alleen niet het bovenste rijtje helaaaas :-) Jee jij bent wel even zoet met rondjes van een kwartier!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!