zaterdag 15 juni 2013

Garagesale/ moving sale: the first day

Vandaag hebben we de eerste dag van de garagesale gehad. Wilde ik proberen om nog voor de start een foto te maken, ging dat niet helemaal lukken, want om half 9 stonden de eerste mensen er al....

Toch zo snel mogelijk daarna (niet zo geweldige helaas) foto's gemaakt, zodat we konden zien wat we hadden voor de verkoop en wat er nog over is na 2 dagen garagesale.

Maar ook deze foto is nog niet volledig, want tussendoor zette ik er nog wel eens iets bij, wat ook alweer verkocht is!!



Hier begonnen we vandaag mee! 5 tafels vol, 2 kleedjes vol, veel losse spullen, 2 losse buiten stoelen en een tuinset bestaand ui grote ronde glazen tafel met 4 stoelen en een parasol (de laatste ontbreekt nog op de foto :-) ).

Ik kan wel zeggen: er is al heel veel weg!!! Morgen gaat manlief eerst alleen verder met de garagesale, want de meiden en ik hebben de laatste schooldag op de Oranjeschool. Daarna help ik ook weer mee!

Hopen dat we de andere spullen ook nog een beetje kwijt raken.

Leuke vandaag was dat er een Nederlandse meneer van 81 jaar oud langs kwam met zijn Amerikaanse vrouw! Zijn vrouw had het bericht van mij gezien op Facebook, vertelde het haar man en zijn toen vrijwel meteen in de auto gestapt. Deze meneer woonde vroeger in Amsterdam maar woont al sinds 1959 in Amerika!!! Heel erg lieve mensen en ook de Nederlandse taal was er bij meneer nog aardig!

9 opmerkingen:

  1. Goed bezig !
    En wat grappig dat die mensen zomaar bij je langs kwamen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heel wat spullen zo te lezen en wat grappig die man uit A'dam heeft hij nog iets bij je gekocht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een oude grasmaaier en zijn vrouw nog wat keukenspullen!!!

      Verwijderen
  3. Dat gaat lekker meis!!!!!
    Toppie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat lekker! Hopen dat je nog meer kunt verkopen!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zo goed verkoopt en wat leuk dat die Nederlandse man langs kwam voor een praatje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het al zo goed gaat. Heel veel succes nog!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Geweldig dat de sale zo goed gaat!
    Nog bedankt voor je berichtje op mijn Give Away en het linkje...jij hebt er ook een volger bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om dat op zo'n manier iemand tegen te komen die ook uit Nederland komt! En fijn dat je al veel spullen kwijt bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!