donderdag 13 juni 2013

Druk, druk, druk...

Vandaag de hele keuken leeggehaald voor de garagesale morgen , ook dat staat nu (bijna) allemaal in de garage. Bedacht me dat ik ook wel even een berichtje op FB kon zetten zodat de Amerikaanse vrienden en collega's dat kunnen delen, hoe meer bezoekers hoe beter!!

Nou is er hier ook een speciale FB pagina, een soort Marktplaats voor hier in de omgeving. Dus ik dacht, ook daar maar een berichtje met enkele foto's erbij plaatsen. Nou dat heb ik geweten.... Iets meer dan 2 uur geleden geplaatst en sindsdien niet meer stilgezeten...

Poeh wat een reacties komen daarop zeg!! Maar er worden vanavond weer wat spullen opgehaald, dus mooi weer wat grotere dingen weg!! En dan morgenochtend om 9 uur starten met de garage sale. Leuk om te doen, maar ik hoop dat we wel alles wat kunnen verkopen! Want jeetje wat is het dan toch weer veel!!!!

Hieronder een impressie van wat er verkocht moet worden (en hopelijk ook gaat worden!!) En dit is nog niet eens alles...



8 opmerkingen:

  1. Pfoeheeee wat een werk ! Lijkt wel of er nooit een einde aan komt zeg . Ik ga duimen dat je helemaal leeg verkocht raakt . Succes ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk! Ik ga voor je duimen dat je zoveel mogelijk (alles) verkoopt! Heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik duim uiteraard mee :) Succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al een heel eind. Veel succes!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de verkoop. Het houd je wel van de straat ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poeh zeg wat een spullen moeten er verkocht worden zeg. Nou ik hoop dat je alles kunt verkopen.

    Maar waar zitten en slspen jullie zo dan op als alles verkocht is??

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!