maandag 26 augustus 2013

Snailmail via Tante Jannie's Postkamer

Afgelopen weekend was ik bezig om mijn hobbykamer in wording verder in te richten. Voor de kaartjes en brieven die ik af en toe krijg, wilde ik een paar prikborden ophangen. Mijn bedoeling was om weer helemaal opnieuw te beginnen en de "oude" kaarten en brieven in een map te gaan bewaren. En dus is het prikbord...


... leeg...


Tot vandaag!! Want vandaag ontving ik een heel lieve snailmail van Shaina, een jongedame van 13 jaar jong!

Via Tante Jannie's Postkamer had ze mijn adres gekregen. Dit was de eerste snailmail die ze verstuurde!! En ik vond het superleuk!!



Dit krijgt een mooi plekje op mijn hobbykamer!

Mocht je dit lezen Sharina, super bedankt!!!

Vandaag stuurde ik ook nog 2 snailmails weg (niet via de Postkamer), deze zullen de betreffende dames morgen denk ik wel ontvangen...



Jullie zullen het deze week denk ik wel op de blogs zien verschijnen...

Vanavond moet ik nog even een pakketje wegbrengen, deze zal woensdag denk ik bij de ontvanger arriveren. Hier maak ik geen foto van, want dan is het al duidelijk... :-) 

O ja... Voor de PIF heb ik nu 4 dames die iets willen ontvangen. Wie wordt mijn 5e deelnemer??

Iedereen nog een fijne avond!!





5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie post kreeg je zeg, zó lief ♡
    Lekker he je eigen knutselplekje . Ik ben ook graag op mijn kamertje aan het rommelen.
    Aan je PIF doe ik niet mee, kan geen verplichtingen aan momenteel. Daarom reageer ik ook niet altijd bij je... het gaat even niet, sorry,.
    Maar je zit nog steeds in mijn hart ♥♥♥
    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die post...en wat leuk van Sharina
    mooi gemaakt ;)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne post !
    Pifjes doe ik niet aan mee, ik verstuur liever af en toe spontaan iets. Iets zegt me dat je mijn post nog altijd niet ontvangen hebt... ga ik opnieuw doen dussss. Alvast voor je volgende verjaardag whaaaaaaaahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb idd je post nog niet ontvangen snif snif.....

      Ach... ben al bijna weer jarig... ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een lieve post :) Je prikbord is inderdaad nog een beetje leeg maar dat zal wel vlug verandering in komen denk ik zo haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!