maandag 14 oktober 2013

Heerlijke verwen(zon)dag!!

Gisteren ging ik met mijn zus en schoonzus naar de Zwaluwhoeve om heerlijk te gaan genieten van de sauna. En oooohhhh wat was dat heerlijk!! Het was jammer dat het zo hard regende en waaide, maar aangezien ik niet van het koude dompelbad hou (brrrr, veeeel te koud!!), kwam het frisse weer nu wel goed uit! Buiten afkoelen was heerlijk op die manier!

Een heerlijke ontspanningsmassage gehad en daar nog een dr. Fish behandeling. Zo een raar gevoel, die visjes aan je voeten... Maar wel heerlijk zachte voeten! :-) 

Moe maar voldaan was ik gisteren rond 22 uur pas weer thuis om me vervolgens vanmorgen verschrikkelijk te verslapen... Ach nou ja... Dan zijn de meiden maar een keertje te laat op school... Ik heb in ieder geval een heerlijke zondag gehad!!!

En nu ga ik maar lekker naar bed, zodat ik morgen wel op tijd wakker ben... ;-)


6 opmerkingen:

  1. heeeeeeeeerlijk zo relaxen (maar dat met die vissen hoeft van mij niet hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, dat klinkt heerlijk ontspannend!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo af en toe zo'n relaxdag HEERLIJK!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bij gekomen dus en als je zo lekker slaapt,dan had je het gewoon nodig,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Elise,

    Wat een heerlijke zondag...En och een keertje te laat op school moet kunnen ;)
    Leuk dat je meedoet aan mijn Give Away
    -xxx- Reggie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!