zondag 6 oktober 2013

Bloggersontmoetingsdag

Hier even een (hoognodige) update over de blog verzint moet in gedag!!

Had ik eerder de datum 19 oktober doorgegeven, op deze datum bleken er een aantal dames niet te kunnen. En naar nu blijkt ikzelf ook niet meer... Ik wordt geacht aanwezig te zijn bij een trainers bijeenkomst.

Toch wil ik de ontmoetingsdag wel door laten gaan!!

Nu is mijn vraag aan de dames die wilden komen, willen jullie dit nog in november? Ik wil geen dames de weg opsturen met een mogelijkheid op gladde wegen. Of zeggen jullie, het mag ook wachten tot het voorjaar... 

Ook wil ik weten wat wat jullie betreft de kosten mogen zijn voor deze dag. Het leek mij leuk een workshop ergens te volgen, maar dat kost natuurlijk geld.

Ik hoor graag van jullie!



3 opmerkingen:

  1. Leuk idee om samen een workshop te volgen! Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Ook qua datum zit ik niet zo vast, dus ik hoor het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om samen een workshop te volgen! Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Ook qua datum zit ik niet zo vast, dus ik hoor het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het ook wel een leuk idee om samen een workshop te volgen. Misschien dat november dan een beetje kort dag is omdat allemaal te organiseren, oja als je nog hulp nodig hebt dan wil ik je wel helpen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!