woensdag 18 september 2013

Kattenkussen en labels

Nadat ik vandaag al de kaarsjes maakte, maakte ik vanmiddag nog een kussen voor de katten voor in de woonkamer. In de bijkeuken hadden ze al het bonte fleecekussen (die ik in de zomervakantie maakte) gekregen, nu dus 1 voor in de woonkamer. En ook die wordt meteen in gebruik genomen! :-) Ik kon alleen niet de juiste kleur fleece vinden, totdat ik toevallig tegen een fleeceplaid bij de Wibra aanliep. Dus voor €3,- meteen meegenomen! Goedkoper lukt denk ik niet...


Taz


Gracie


De kleur is moeilijk op de foto te krijgen, maar is in het echt wat groener dan op de foto.

Ook had ik 2 lege verpakkingen vandaag, 1 tissuedoos en een doosje van het knijpfruit. En voordat ik die meteen in de papiercontainer gooide, knipte ik er nog een paar leuke labels van...



Blijft toch leuk om zo ook te recyclen!!

8 opmerkingen:

  1. Leuke kussens en die labels zijn echt helemaal top! Xx Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo die benne blij met hun mooie kussens!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat worden Taz en Gracie verwend ! Dat zouden die van ons ook wel leuk vinden. Moet ik in gedachten houden ! De labeltjes zijn ook heel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk weer zon kussen en recyclen heerlijk. Ik hou er wel van net als van weinig iets maken. Echt leuk die labels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk recycle-idee! Ja, ik herken de tissue-doos. Mooi zijn ze, daar hoef ik geen hoesje om te haken!
    Groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een super kussen!! :D Lieve foto's ook!!
    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De katjes zien er erg tevreden uit zo. Mooi gelukt! Leuk ook met die franjes er aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je poesjes worden echt wel verwend, overal van die mooie kussentjes! Slim gezien met die fleece plaid uit de Wibra, zou ik ook eens moeten doen misschien voor de 4 vedetten hier :)
    Ook een heel goed idee om van je verpakkingen nog labels te maken, nog nooit bij stilgestaan tot nu toe :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!